Opublikowany w: 3 marca, 2020 Opublikowany przez: admin Komentarzy: 0

Marketing na rynkach niemieckojęzycznych - Airbrushlab.plJeśli chcesz,aby Twoja strona zajmowała wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania, także w wersji obcojęzycznej, jednym ze sposobów jest pozycjonowanie SEO w wyszukiwarce Google. Aby zaistnieć na rynku zagranicznym, konieczne są odpowiednie wersje językowe dla Twojej strony, zoptymalizowane pod lokalną wyszukiwarkę, dla wersji niemieckiej jest to Google.de. Wszystko po to, aby Twoja strona była jak najwyżej umieszczana w wynikach wyszukiwania miejscowych wyszukiwarek w wybranym regionie.

Marketing SEO strony www w wersji niemieckojęzycznej

Jeśli chcemy umieścić swoją stronę wysoko w zagranicznej przeglądarce, trzeba zatroszczyć się o właściwy TLD (ang. Top-level Domain). dla Polski brzmi on „.pl”, dla strony www w wersji niemieckojęzycznej będzie to „.de”. Nie musimy się tym zajmować, jeśli nasza domena ma zakończenie globalne – „.com” czy „.org”. W grę wchodzi także europejska końcówka – „.eu”

Inne działania mające na celu pozycjonowanie nie różnią się dużo od tych stosowanych w Polsce, ale wymagają znajomości lokalnej specyfiki. Żeby strona www w wersji niemieckojęzycznej znajdowała się na samym szczycie w wynikach wyszukiwania niezbędne będą treści pozycjonujące. W tym przypadku najlepiej jest współpracować z native speakerami – napisane przez nich teksty będą brzmiały naturalnie dla lokalnego czytelnika.

Co ze sklepem online w wersji niemieckojęzycznej?

Rynek naszego zachodniego sąsiada to blisko 80 milionów potencjalnych klientów. Korzystnym będzie się na niego otworzyć poprzez sklep internetowy w niemieckiej wersji językowej. Podstawą marketingu SEO Twojej strony powinny być wartościowe treści w języku niemieckim. Tanie teksty są aktualnie nierentowne, bo Google łatwo je wychwytuje… Kolejną sprawą jest umiejscowienie geograficzne hostingu Twojego sklepu online w wersji niemieckojęzycznej – wyżej pozycjonowane są strony z niemieckim IP.

Co jeszcze warto wiedzieć przy pozycjonowaniu stron w niemieckim Google?

Wysokie pozycjonowanie stron w niemieckim Google wspierają też teksty sponsorowane na forach branżowych. Dobrze postarać się o fachowe tłumaczenia. I uważaj – źle prowadzony marketing SEO może przynieść więcej szkód niż korzyści. Jest wiele inicjatyw specjalizujących się w tej branży, może opłaca się skorzystać z ich oferty? Więcej informacji na temat efektywnego pozycjonowania stron w niemieckim Google możesz znaleźć pod adresem http://pozycjonowanieniemcy.pl.